Administrativní podpora obchodu Praha

NABÍZÍME VÁM SKVĚLOU PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOST V OBLASTI POJIŠŤOVNICTVÍ.

POTŘEBUJEME VAŠI OCHOTU SE UČIT, ANALYTICKÉ MYŠLENÍ, SMYSL PRO DETAIL A OTEVŘENOU HLAVU.

Co bude Vaší náplní práce?

  • zadávání pojistných smluv do provozního systému
  • kompletace spisů pojistných smluv, archivace
  • příprava nabídek pojištění
  • administrativně-organizační podpora týmu
  • komunikace s vybranými obchodními partnery

Pracoviště:

  • Praha

Od vhodného kandidáta požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • může být i šikovný absolvent
  • orientace na klienta, komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu
  • iniciativa, spolehlivost, odpovědnost, samostatnost
  • organizační schopnosti
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)

Benefity aneb jak se staráme o zaměstnance:

  • 25 dnů dovolené a k tomu ještě 5 dnů zdravotního volna na zotavenou (bez udání důvodu)
  • systém Cafeterie umožňující si vybrat zážitky, akce nebo produkty v hodnotě až 8100 Kč/rok
  • E-stravenky
  • MultiSport karta
  • zvýhodněný mobilní tarif + data pro Vás + ještě 4 další (rodina, přátelé)
  • nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění v celkové výši až 30 000Kč/rok
  • možnost zapojit se do dobrovolnických aktivit, stát se členem sportovního týmu
  • účastnit se letních nebo zimních sportovních hrách
  • zvýhodněné produkty a služby od ČSOB Pojišťovny, a.s. i partnerských společností
  • akce pro rodiče s dětmi – dětský tábor, Mikulášská, Dětský den a jiné

Informace

Místo pracoviště

Vinohradská 3216/163, 100 00  Praha-Strašnice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Zadavatel

ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB